sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Carry me, embrace me





 

Joo en meikkaa noin huonosti xd meikit vaa uimisen takii levinny :D



Helouu ! Mitäs tykkäätte mun uudesta/tulevasta tyylistä :D? Aijon ostaa täältä vähä vaatteitaa, ku mun palkka tulee; http://www.emp.fi ja sit jos saisin vanhemmilta luvan, ni ois kiva tehä hiuksille jotai :D Mitäs sanoisitte värjäyksestä ;---)?
 Muttamutta, mun päivät on täs kulunu ulkoillessa, oon oikeesti ollu ny kaikki päivät pelkästää ulkona, kylällä, kavereilla, uimassa... On ollu tosi hauskaa ! Parhaiden ihmisten kaa aika vaa kuluu niiin rattoisasti :) Tästä päivästä eteepäi vissii keskiviikkoo asti ainaki ois luvassa pilvistä ja sateista keliä, mutta se taas tarkottaa sitä, et mulla on enemmä aikaa olla tallilla ja löhöillä himas ;D Hah ! Tänää lähetää tos muutaman tunnin päästä mun serkun 8v synttäreille ja sen jälkee vaa chillaan kotona :)
Laittakaas toki palautetta tosiaa noista mun suunnitelmista :D Ainii, vertailun vuoks yks kuva viime vuodelta;



@Insah

12 kommenttia:

  1. älä tyttö hyvä vaiha tyyliä ! mitä mä oon sua nähny ni se ns. tyttömäinen tyyli sopii paljon paremmi ku tollanen mitä sulla noissa kuvissa on ::d mut värjää toki hiukset ruskeeks, sopis paremmin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah :-) no pitäääpi kattoo, mut kiitti mielipiteest :3

      Poista
  2. Ihan hyvältähän tuo tyyli vaikuttas! :-) Nätti oot<3 Minkä värisiks oot ite aatellu värjätä, jos siis saat värjätä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos paljon <3 :) ja mä sain jo luvan värjäämisee ! Leikkautan noi kuivat latvat pois, värjään juurikasvun blondiks ja tummia raitoja tonne alle :) !

      Poista
  3. Tyttömäinen sopii paremmin mut toiki kiva (:

    VastaaPoista
  4. Toi tyylihän näyttää just hyvältä! (:

    VastaaPoista
  5. heeiiii ei noin paljoo meikkiä!! oot paljon nätimpi luonnollisemmin! Ja onks sun tukka räjähtäny nois ekois kuvis? :PP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääw miksei :c? :D Mut kiitti vaan :--) Ja ei taija olla xd

      Poista
  6. Love your whole look! And your hair is amazing!

    VastaaPoista